-
בישול:
1. מבשלים את תפוחי האדמה (עם הקליפה) בסיר עם מים ומעט מלח עד שהם רכים לחלוטין2. מוציאים מהמים מקררים מעט, מעבירים לתבנית עם נייר אפייה, בעזרת תחתית כוס או כף (במקרה שלי יד)
מועכים את תפוחי האדמה עד שהוא נפתח אבל עדיין שומר על הצורה3. מזלפים שמן זית בנדיבות, מלח גס ואופים בתנור שחומם מראש ל220 מעלות למשך 20/30 דקות עד שהתפוחים שחומים מאד
ככל שנפתח אותו יותר ככה יהיה קריספי יותר
-
הכנת הרוטב:
1. מערבבים בקערה את כל רכיבי הרוטב עד לקבלת רוטב חלק2. ניתן להעביר את תפוחי האדמה ישירות לקערה ולערבב עד לציפוי מלא,
או להניח אותם בנפרד, לנשנש ביד ולטבול ברוטב כמה שרוצים
במידה ובחרתם לערבב הכל – כדאי לחכות מעט עד שתפוחי האדמה יתקררו