-
מילוי בצלים:
- חותכים את הבצלים לפרוסות דקות מאוד (אפשר להשתמש במנדולינה)
- שמים במחבת רחבה או בסיר רחב על אש בינונית יחד עם כוס מים, ומבשלים לאט תוך ערבוב מדי פעם.
- כשהמים כמעט מתאדים לחלוטין, מוסיפים שום כתוש וחמאה וממשיכים לערבב עוד 2–3 דקות.
- מוסיפים את הפרמזן, שמנת וגבעול אורגנו, וממשיכים לבשל כ-10 דקות עד שהנוזלים מצטמצמים.
- מתבלים בחצי כפית מלח ומעבירים את הבצל למסננת כדי להיפטר מנוזלים עודפים.
- מסדרים שכבה עבה ואחידה של הבצל על פרוסת לחם, ומטגנים במחבת משומנת בחמאה עד להזהבה יפה.
תנו לבצל להתבשל לאט לאט – רק אל תגיעו למצב של טיגון